Kocaelispor Forum - İş Arayanlar - Eleman Arayanlar.
Kocaelispor Forum
Kocaelispor Forum
Anasayfa | Ayarlar | Kayıt | Etkin konular | Üyeler | Ara | SSS
Skor Tahmin | İlk11 | Kişisel Mesaj | Müzik
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Şifreyi Anımsa
Şifrenizi mi Unuttunuz?

 All Forums
 Diger Forumlar
 HER TELDEN
 İş Arayanlar - Eleman Arayanlar.
 New Topic  Reply to Topic
Next Page
Author  Topic Next Topic
Page: of 3

Recep ÜNLÜ
Recep ÜNLÜ

Bekirpaşa
3430 Posts

Posted - 06 October 2010 :  01:52:32  Show Profile  Reply with Quote
Böyle Bir Topige İhtiyacımız Oldugunu Düşünüyorum Birbirimize Faydamız Dokunur Belki.



İş Ve Eleman Arayanlar Burdan Paylaşırlarsa Bizden Birileri Ekmek Yemiş Olur.


Edited by - Recep ÜNLÜ on 22 June 2013 08:20:26

Erhan Akatay
Erhan AKATAY

Deplasman
9532 Posts

Posted - 06 October 2010 :  03:34:19  Show Profile  Visit Erhan Akatay's Homepage  Reply with Quote
Recep kardeşim bu tarz topic daha önceleri vardı. Fakat makaraya sarıldığı için kaldırıldı. sadece makara değil, iş arayanlara iş için yardımcı olundu ama bazı insanlar iş beğenmedi, geleceğim deyipte gelmedi. İnşallah senin açtığın bu topic yararlı olur
Go to Top of Page

izmitli_ortega
Hulusi ÖZTÜRK

Körfez
3567 Posts

Posted - 06 October 2010 :  22:45:19  Show Profile  Reply with Quote
Burda birbirimize yardımcı oLaLım,Makara yapıLmasın,Ayrıca burdan tamam abi görüşmeye geLicem diyip,sonradan vazgecme oLmasın,Burda cogu insan birbirini görmeden kefiL oLur,Kimse kimseyi başkasına karşı zor durum da bırakmasın..
Go to Top of Page

Recep ÜNLÜ
Recep ÜNLÜ

Bekirpaşa
3430 Posts

Posted - 07 October 2010 :  00:26:03  Show Profile  Reply with Quote
Aynen Ben Günlerdir iş Arıyorum Belki Birileri Ön Ayak Olurda Kısmetimizi Buluruz.
Go to Top of Page

Onur GÜNERİ
Onur GÜNERİ

Türkiye
1279 Posts

Posted - 07 October 2010 :  14:23:02  Show Profile  Reply with Quote
Sadece teknik bilgileri değilde yapabileceğimiz işleri de yazalım..
Ör. Elektronik teknikeri nerede çalışır,fabrika mı? her türlü elektrikçide mi vs, hangi pozisyonda vs. gibi
Go to Top of Page

Huseyin AKGUN
Hüseyin AKGÜN

Türkiye
1434 Posts

Posted - 07 October 2010 :  15:49:18  Show Profile  Reply with Quote
Ben de işsizler ordusunun bir mensubuyum :P Karamursele 10 dk uzaklıkta oturuyorum. On parmak klavye tum paket programları + word excel kullanabiliyorum. Umarım çıkar bişeyler.
Go to Top of Page

Recep ÜNLÜ
Recep ÜNLÜ

Bekirpaşa
3430 Posts

Posted - 07 October 2010 :  17:08:32  Show Profile  Reply with Quote
10 Parmak Bilgisayar Var Bendede.

Ayrıca Bilgisayar Kursundan Sertifikam Var.

Microsoft Ofis Programları Kullanabiliyorum.

Ayrıca PLC Biliyorum Ama Orta Düzeyde.

Go to Top of Page

Gökmen AKYILDIZ
Gökmen AKYILDIZ

Kandıra
4125 Posts

Posted - 07 October 2010 :  19:11:30  Show Profile  Visit Gökmen AKYILDIZ's Homepage  Reply with Quote
Alıntı:
Originally posted by Recep ÜNLÜ

10 Parmak Bilgisayar Var Bendede.

Ayrıca Bilgisayar Kursundan Sertifikam Var.

Microsoft Ofis Programları Kullanabiliyorum.

Ayrıca PLC Biliyorum Ama Orta Düzeyde.





özgür kocaelinin ilan sayfasında görüyorum arada plc bilen tekniker diye. Oraları takip et bence. İnş. Hayırlısıyla bi iş bulursun
Go to Top of Page

ceyhunizbudak
Ceyhun İZBUDAK

Alikahya
2202 Posts

Posted - 07 October 2010 :  23:19:32  Show Profile  Reply with Quote
Alıntı:
Originally posted by Recep ÜNLÜ

10 Parmak Bilgisayar Var Bendede.

Ayrıca Bilgisayar Kursundan Sertifikam Var.

Microsoft Ofis Programları Kullanabiliyorum.

Ayrıca PLC Biliyorum Ama Orta Düzeyde.



plc bilipte işsiz kalan ilk senı goruyorum recep
Go to Top of Page

Sercan AÇMAZ
Sercan AÇMAZ

Değirmendere
6240 Posts

Posted - 08 October 2010 :  00:30:46  Show Profile  Reply with Quote
www.kocaeliburada.com diye bi site var oırda sseri ilanlarda eleman arıyanlar falan arkadaşlar var oraya bakarsanız yardımcı olabilir bnelki
Go to Top of Page

Recep ÜNLÜ
Recep ÜNLÜ

Bekirpaşa
3430 Posts

Posted - 08 October 2010 :  00:33:11  Show Profile  Reply with Quote
Alıntı:
Originally posted by ceyhunizbudak

Alıntı:
Originally posted by Recep ÜNLÜ

10 Parmak Bilgisayar Var Bendede.

Ayrıca Bilgisayar Kursundan Sertifikam Var.

Microsoft Ofis Programları Kullanabiliyorum.

Ayrıca PLC Biliyorum Ama Orta Düzeyde.



plc bilipte işsiz kalan ilk senı goruyorum recep




Askerligim Var Kardeşim
Go to Top of Page

Sercan AÇMAZ
Sercan AÇMAZ

Değirmendere
6240 Posts

Posted - 23 October 2010 :  22:34:13  Show Profile  Reply with Quote
ups kargoda çalışma arkadaşları aranmaktadır
yeniköy mevki hayat kimya karşısı ups kargoda 15 kişi alınacaktır servisi vardır çalışma saatleri 22-30 ile sabah 08.00 arasıdır çalışma ihtiyacı olanlar erol beye bu telefondan ulaşabilirler
erol tanı - taskin.41@hotmail.com
05545667118 -


alıntıdır. http://kocaeliburada.com/ilan/ilanlar.asp?tur=eleman
Go to Top of Page

Recep ÜNLÜ
Recep ÜNLÜ

Bekirpaşa
3430 Posts

Posted - 06 November 2010 :  22:47:23  Show Profile  Reply with Quote
KONU GÜNCEL...
Go to Top of Page

öZeR
Moderatör

12205 Posts

Posted - 15 November 2010 :  22:44:17  Show Profile  Visit öZeR's Homepage  Reply with Quote
lastik fabrikasıyla ilgili soracağını bana sorabilirsin
Go to Top of Page

öZeR
Moderatör

12205 Posts

Posted - 15 November 2010 :  22:55:28  Show Profile  Visit öZeR's Homepage  Reply with Quote
Meslek Yüksek Okulu, Teknik Lise, Endüstri Meslek Lisesi veya Lise mezunu olmak zorundasın ayrıca askerlik hizmetini tamamlamış olman gerekiyor.İlk önce 6 ay sözleşmeli çalışıyorsun eğer çalıştığın kısıma işçi ihtiyacı varsa kadroya kalıyorsun.Her yıl nisan ayında başlar eylül ayında biter sözleşme dönemi,başvurular ise mart ayında yapılır.Brisa fabrikası için web sitesinden başvurmak zorundasın, Pirelli fabrikası için ise fabrikaya gidip form doldurman gerekli.
Go to Top of Page

öZeR
Moderatör

12205 Posts

Posted - 15 November 2010 :  23:00:17  Show Profile  Visit öZeR's Homepage  Reply with Quote
lise mezunuysan pek işine yaramaz,yüksek okul mezunuysan işçi olarak değilde ofiste çalışma imkanı bulabilirsin.
Go to Top of Page

öZeR
Moderatör

12205 Posts

Posted - 15 November 2010 :  23:03:37  Show Profile  Visit öZeR's Homepage  Reply with Quote
rica ederim.
Go to Top of Page

emre kahraman
Emre KAHRAMAN

Türkiye
124 Posts

Posted - 15 November 2010 :  23:23:52  Show Profile  Reply with Quote
hersey programla bitmiyor yada sertifika ile. referans herseyden önemli sanırım. bide myo'çıkışlı olmak bile yetmiycek hale geldii ortam. en kötü 2 yıllık myo dan sonra 2 yılda açıktan okumak yada tekrar bi bölüm okumak.
Go to Top of Page

SaMeT_KS
Samet BALABANCI

Deplasman
218 Posts

Posted - 10 December 2010 :  11:42:35  Show Profile  Reply with Quote
Gebze Teknosa Mağazasına firma personeli olarak çalışacak eleman aranmaktadır.Tanıdığınız bildiğiniz gebzede ikamed eden bir (bay)arkadaş arıyorum.Acil!
Go to Top of Page

SaMeT_KS
Samet BALABANCI

Deplasman
218 Posts

Posted - 10 December 2010 :  12:05:17  Show Profile  Reply with Quote
GEBZEYE her gün gidip gelicekmisin recep?
Go to Top of Page

Mert Günes
Mert GÜNEŞ

IZMIT MRKZ
788 Posts

Posted - 09 January 2011 :  02:06:17  Show Profile  Reply with Quote
Elektrik mühendisi 45 yaslarinda bi abim iş ariyor 2 dil(Türkce-bulgarca) biliyor varna üniversitesi mezunu TRde calismak istiyor ona göre bi iş olabilirmi gebze'de olsun körfezde izmitte alikahyada farketmez iş olsunda.. =)) Buralarda mutlaka vardir diye düşündüm gözünüze falan carparsa veya sitede falan arayanlar vardir belki fabrikada calisan abilerimizde bilirler varsa bilgilendirebilirlermi...
Go to Top of Page
Page: of 3  Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
Hızlı Geçiş:
Kocaelispor Forum © Korfez.Org 1996 - 2011 Sayfa başına git
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000